Panigale V4 S
Zapremina: 1.103 cc
Snaga: 215,5 CV (158,8 kW)
Obrtni momenat: 12,6 kgm (123,6 Nm)
Težina bez tečnosti: 174 kg
Visina sedišta: 850 mm
Cena od 31.800€
Panigale V4 S
The Evolution of Speed
Novi Panigale V4 za 2022. godinu predstavlja poslednju stanicu u evoluciji super sport motocikala iz Borgo Panigalea. Obzirom na to da su ovo motori koji se koriste u MotoGP i WorldSBK šampionatima, ovaj model se svake godine unapređuje na osnovu iskustva i tehnologija implementiranih u motore sa prethodno pomenutih šampionata.
Unapređenja se odnose na gotovo svaki aspekt motora: aerodinamika, agregat, vešanje, ergonomija i elektronika. Konačni rezultat je motor koji je još brži na stazi uz istovremeno povećanu inuitivnost i lakoću vožnje – bilo da ste profesionalac ili da vozite rekreativno.
Redizajniran izgled
Značajne izmene napravljene su i na dizajnu motora kako bi utisak bio još agresivniji. Nova grafika koju je kreirao naš Centro Stile podrazumeva crnu boju za detalje poput logotipa, bi-fabric sedište od dva različita materijala i crvenu oznaku na crnim točkovima.
Još bolje performanse
Kako bismo utvrdili koliko je novi Panigale V4 brži od prethodnog modela, uradili smo uporedno testiranje na Vallelunga Circuit-u.
Oba motora smo opremili sa Pirelli SC1 pneumaticima, a za vozače smo odabrali dva amatera sa odličnim vremenima i Michele Pirro-a. Posle celog dana na stazi, prvi vozač poboljšao je svoje najbolje vreme za ’22 ”9 na novom Panigale-u V4 S; drugo najbolje vreme za 1 s 20′ dok je Pirro bio birži za 0,5 sekundi (samo tri sekunde manje od najboljeg vremena koje je postigao na Vallelunga stazi, kada je vozio Superbike Speed Championship na SCX-u).
Svi test vozači složili su se da je Panigale V4 S MY22 još precizniji, još agilniji uz manje zamora i agregat koji se čini daleko snažnijim od 1.5 KS uvećanja snage u odnosu na prethodni model.
Izvuci maksimum iz tvog Panigale-a
Novi Panigale V4 moguće je opremiti dodacima iz Ducati Performance kataloga dodatne opreme. U katalogu moguće je pronaći komponente sa homologacijom i racing opremu kreiranu za one koji nameravaju da motor voze na stazi.
SERIJSKA OPREMA
- Riding Modes, Power Modes, ABS Bosch Cornering EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 3, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO2, full LED svetla sa Daytime Running Light (DRL), prednji amortizer Sachs, Ducati Electronic Suspension (DES) EVO sa Öhlins vešanjem i prednjim amortizerom, litijumska baterija, quick-selection komande, automatski pokazivači pravca, zaštita lanca, Marchesini magnezijumske felne
DOSTUPNA OPREMA
- Kit za fuzaster i sedište suvozača
- Predispozicije: Ducati Data Analyser+ (DDA+) sa GPS modulom, Ducati Multimedia System (DMS), alarm, grejači ručica upravljača
Zapremina: 1.103 cc
Snaga: 215,5 CV (158,8 kW)
Obrtni momenat: 12,6 kgm (123,6 Nm)
Težina bez tečnosti: 174 kg
Visina sedišta: 850 mm
Cena od 31.800€