PANIGALE R FINAL EDITION

Kada kraj ispriča celu priču...
Finalna verzija Superquadro mašine dolazi od 1299 Superleggera motora sa 209HP pri 11.000 RPM i 14.5 KGM na 9.000 RPM. Zahvaljujući stvarno velikoj snazi I težini od samo 168kg, finalna verzija dostiže odnos snaga/težina od 1.24 HP/kg

OPŠTE INFORMACIJE

Tip Superquadro: L-dvocilindricni, 4 ventila po cilindru Desmodromic, vodeno hladenje.
Zapremina 1285cc
Precnik x hod 116 x 60.8mm
Kompresija 13.2:1
Snaga 154 kW (209,4 KS) @11.000 O/min
Obrtni momenat 142 Nm (14,5 kgm) @9.000 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva Mitsubishi. Dve dizne po cilindru.Elipsasto kućište leptira gasa sa poboljšanim usisnicima. Ride-by-Wire sistem.
Izduvni sistem 2-1-2 titanijumski sistem sa dva katalizatora i dve lambda sonde, dupli titanijumski izduvni završeci.
Emisija gasova Euro 4

PRENOS

Menjac 6 brzina sa DQS (Ducati Quick Shift) gore/dole.
Odnos menjaca 1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
Primarni prenos Odnos pogona 1.77:1
Zadnji prenos Lanac, prednji zupcanik 15; zadnji zupcanik 39
Kvacilo Hidraulicno kvacilo sa protiv-proklizavajucom funkcijom.

ŠASIJA

Ram Aluminijumski, monblok.
Osovinski razmak 1443mm
>Bocni nagib 24°
Prednje ogibljenje Öhlins NIX30 43mm sa TiN, potpuno podesiva usd viljuška.
Hod prednjeg ogibljenja 120mm (4.72in)
Prednja kocnica 2 x 330mm polu-plivajući diskovi, sa radijalno postavljenim Brembo Monobloc M50 4-klipnim kleštima,i cornering ABS sistemom.
Prednji tocak 3-kraki kovani od lake legure 3.50″ x 17″
Prednja guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Zadnje ogibljenje Potpuno podesivi Öhlins TTX36 mono amortizer sa titanijumskom oprugom, aluminijumska jednostrana viljuška.
Hod zadnjeg ogibljenja 130mm (5.12in)
Zadnja kocnica 245mm disk, 2-klipna plivajuća klešta sa ABS-om.
Zadnji tocak W oblik kovani 3-kraki od lake legure 6.00″ x 17″
Zadnja guma 200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Zapremina rezervoara 17l (4.5 gallon US)
Težina motora 168Kg
Težina motora sa svim tecnostima 190kg
Visina sedišta 830mm
Boje Trikolore crvena-bela-zelena
Instrumenti TFT displej u boji
Standardna oprema Režimi vožnje, Režimi snage, Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC EVO), Ducati Quickshift menjač (DQS) gore/dole, Ducati Traction Control EVO (DTC EVO), Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO), Kontrola motornog kočenjea- Engine Brake Control (EBC), Ride by Wire (RbW), Ducati Data Analyzer (DDA+) sa GPS-om koji prikazuje nagib u krivinama, Automatsko prepoznavanje konačnog izveštaja, Akumulator Li-ion, Pomoćni tasteri, Brzo podešavanje DTC, DWC, EBC. Klipnjače i ventili od titanijuma, Radilica balansirana tungstenom, Kovani aluminijumski točkovi Marchesini, Titanijumski izduvni sitem Akrapovič sa homologacijom.
Garancija 2 godine bez obzira na predenu kilometražu

RACING I ISKUSTVO

RACING

KONTAKT

Burnout d.o.o.

Bulevar Arsenija Čarnojevića 95A
11070 Novi Beograd (Srbija)
Tel. +381 11 3110246
Mob. +381 62 774045
www.ducatiserbia.rs | info@ducatiserbia.rs
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, slažem se Ne slažem se