NOVI PANIGALE V4

The Science of Speed
Slider

Panigale V4 MY2020

Novi Panigale za 2020. godinu

Panigale u 2020. godinu ulazi u unapređenom izdanju. Još bolje performanse pomeraju granice i podižu svaku vožnju na viši nivo - bilo da ste amater ili profesionalac. Niz poboljšanja vožnju čini jednostavnijom, lakšom bez uticaja na unapređene performanse.

Novi Aero Pack omogućava bolji protok vazduha i unapređuje stabilnost motocikla. Prednji deo motocikla ojačan je i omogućava još oštrije uglove u krivinama. Ducati i Ducati Corse inženjeri iskoristili su feedback kupaca širom sveta. Njihova analiza omogućila je veliki broj promena i unapređenja na mapiranju, šasiji, elektronskim sistemima i aerodinamici.  Zahvaljujući unapređenjima napravljenim za 2020. godinu, novi Panigale V4 još je brži na stazi od prethodnog modela. Na testiranjima na stazi Vallelunga, vozač amater postigao je 1.3s bolje vreme, dok je Michele Pirro unapredio svoje vreme za 0.4s. Panigale V4 S opremljen je sa Öhlins elektronskom kontrolom koja koristi drugu generaciju Öhlins Smart EC (elektronska kontrola) sistema koji koristi sav potencijal IMU 6D-a.

 

Novi Panigale V4 na DWP2020

Ducati Panigale V4 opisan rečima CEO-a Ducati-ja Claudia Domenicali-ja na DWP2020

Tehnički podaci
MTS1260GT Y20 Curve 01 768x480

Agregat Desmosedici Stradale V4 motor pod 90˚, sa kontrarotirajućom radilicom, 4 ventila po cilindru i vodenim hlađenjem
Zapremina 1103cc
Prečnik x hod 81 x 53,5mm
Snaga 214Ks (157,5 Kw) @13.000 O/min
Obrtni Momenat 124 Nm (12.6kgm) @10.000 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva sa po 2 dizne po cilindru. Elipsasti leptiri gasa sa full Ride-by-Wire komandom. Usisnici promenljive dužine
Izduv Izduvni sistem sa donje strane motora 4-2-1-2, sa 2 lamba sonde i 2 katalizatora
Menjač 6 brzina sa Ducati Quick Shift (DQS) up&down EVO 2
Primarni Prenos Zupčanici sa ravnim zupcima, odnos pogona 1.80:1
Odnos Menjača 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Sekundarni prenos Lanac; Prednji lančanik Z16, Zadnji lančanik Z41
Kvačilo Višelamelno u ulju sa hidrauličnom komandom i anti-hopping funkcijom
Ram „Front frame“ od legura aluminijuma sa optimizovanom čvrstoćom
Prednje Ogibljenje Öhlins NIX30 potpuno podesiva USD viljuška 43mm sa TIN obradom štapova. Rebound i kompresija sa elektronskim upravljanjem “event-based” i kontrolom Öhlins Smart EC 2.0
Prednji Točak Marchesini petokraki kovani od legura aluminijuma 3.50" x 17" 
Prednja Guma Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadnje Ogibljenje Mono amortizer Sachs sa kompletnim podešavanjem, Aluminijumska mono viljuška
Zadnji točak Liveni od lakih legura, 5 krakova, 5,50" x 17"
Zadnja Guma Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/60 ZR17
Hod ogibljenja (pred/zad) 120 mm – 130 mm
Prednja kočnica 2 poluplivajuća diska od 330 mm, Klešta Brembo monoblok Stylema (M4.30) radijalno postavljena sa 4 klipa, ABS Bosch Cornering EVO
Zadnja kočnica Disk od 245 mm, Dvoklipna plivajuća klešta, ABS Bosch Cornering Evo
Instrument Tabla Digitalna poslednje generacije sa TFT ekranom u boji od 5.0“
Težina Bez Tečnosti 175 kg
Težina (KERB) 198 kg
Visina sedišta 835 mm
Osovinski razmak 1.469 mm
Ugao Prednje Vile 24,5 °
Zapremina Rezervoara 16 l
Broj sedišta Dva
Sigurnosna Oprema Riding Modes, Power Modes, Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Automatsko prepoznavanje krajnjeg prenosa
Serijska oprema Ducati  Power Lauch (DPL), Ducati Quick Shift gore/dole (DQS) EVO 2, Full led far sa dnevnim svetlima (DLR), Ducati Electronic Suspension (DES) EVO sa vešanjem i amortizerom volana Öhlins, Litijumski akumulator, Kovane aluminijmske felne Marchesini.Brzi izbor komandi, Automatsko isključenje pokazivača pravca, namenske ručice (grips)
Predispozicija Ducati Data Analyzer + GPS, Ducati Multimedia System (DMS), Alarm
Dodatna oprema Nogostupi i sedište suvozača
Garancija 24 meseca, bez ograničenja kilometraže
Interval održavanja 12.000 km / 12 meseci
Desmoservice (podešavanje ventila) 24.000 km
Standard Euro 4
Dostupne boje
Crvena
V4 S
Agregat Desmosedici Stradale V4 motor pod 90˚, sa kontrarotirajućom radilicom, 4 ventila po cilindru i vodenim hlađenjem
Zapremina 1103cc
Prečnik x hod 81 x 53,5mm
Snaga 214Ks (157,5 Kw) @13.000 O/min
Obrtni Momenat 124 Nm (12.6kgm) @10.000 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva sa po 2 dizne po cilindru. Elipsasti leptiri gasa sa full Ride-by-Wire komandom. Usisnici promenljive dužine
Izduv Izduvni sistem sa donje strane motora 4-2-1-2, sa 2 lamba sonde i 2 katalizatora
Menjač 6 brzina sa Ducati Quick Shift (DQS) up&down EVO 2
Primarni Prenos Zupčanici sa ravnim zupcima, odnos pogona 1.80:1
Odnos Menjača 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Sekundarni prenos Lanac; Prednji lančanik Z16, Zadnji lančanik Z41
Kvačilo Višelamelno u ulju sa hidrauličnom komandom i anti-hopping funkcijom
Ram „Front frame“ od legura aluminijuma sa optimizovanom čvrstoćom
Prednje Ogibljenje Öhlins NIX30 potpuno podesiva USD viljuška 43mm sa TIN obradom štapova. Rebound i kompresija sa elektronskim upravljanjem “event-based” i kontrolom Öhlins Smart EC 2.0
Prednji Točak Marchesini petokraki kovani od legura aluminijuma 3.50" x 17" 
Prednja Guma Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadnje Ogibljenje Mono amortizer Sachs sa kompletnim podešavanjem, Aluminijumska mono viljuška
Zadnji točak Liveni od lakih legura, 5 krakova, 5,50" x 17"
Zadnja Guma Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/60 ZR17
Hod ogibljenja (pred/zad) 120 mm – 130 mm
Prednja kočnica 2 poluplivajuća diska od 330 mm, Klešta Brembo monoblok Stylema (M4.30) radijalno postavljena sa 4 klipa, ABS Bosch Cornering EVO
Zadnja kočnica Disk od 245 mm, Dvoklipna plivajuća klešta, ABS Bosch Cornering Evo
Instrument Tabla Digitalna poslednje generacije sa TFT ekranom u boji od 5.0“
Težina Bez Tečnosti 174 kg
Težina (KERB) 195 kg
Visina sedišta 835 mm
Osovinski razmak 1.469 mm
Ugao Prednje Vile 24,5 °
Zapremina Rezervoara 16 l
Broj sedišta Dva
Sigurnosna Oprema Riding Modes, Power Modes, Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Automatsko prepoznavanje krajnjeg prenosa
Serijska oprema Ducati  Power Lauch (DPL), Ducati Quick Shift gore/dole (DQS) EVO 2, Full led far sa dnevnim svetlima (DLR), Ducati Electronic Suspension (DES) EVO sa vešanjem i amortizerom volana Öhlins, Litijumski akumulator, Kovane aluminijmske felne Marchesini.Brzi izbor komandi, Automatsko isključenje pokazivača pravca, namenske ručice (grips)
Predispozicija Ducati Data Analyzer + GPS, Ducati Multimedia System (DMS), Alarm
Dodatna oprema Nogostupi i sedište suvozača
Garancija 24 meseca, bez ograničenja kilometraže
Interval održavanja 12.000 km / 12 meseci
Desmoservice (podešavanje ventila) 24.000 km
Standard Euro 4
Dostupne boje
Crvena

PRATITE NAS

RACING I ISKUSTVO

RACING

ISKUSTVO

KONTAKT

Burnout d.o.o.

Bulevar Arsenija Čarnojevića 95A
11070 Novi Beograd (Srbija)
Tel. +381 11 3110 246
www.ducatiserbia.rs | info@ducatiserbia.rs
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, slažem se Ne slažem se