1299 PANIGALE R FINAL EDITION

Kada finale ispriča celu priču
Slider

Panigale 1299 R Final Edition MY2019

Himna komponovana za dva sportska cilindra

Neponovljiv dizajn i beskompromisni tehnički izbori, Superquadro agregat rekordnog prečnika od 116 mm. 209 KS čistog adrenalina i obrtni momenat od 142 Nm koji oduzima dah. 1299 Panigale R Final Edition: predmet požude svakog zaljubljenika.

OPŠTE INFORMACIJE

Agregat Superquadro – Desmodromic, Dvocilindrični u L, 4 ventila po cilindru, Mono Spark, vodeno hlađenje
Zapremina 1285 cc
Kompresija 13:1
Prečnik x hod 116 x 60,8 mm
Snaga 209,4 Ks (154 Kw) @ 11.000 obrtaja/min
Obrtni Momenat 14,5 kgm (142 Nm) @ 9.000 obrtaja/min
Ubrizgavanje Elektronsko ubrizgavanje Mitsubishi, 2 dizne po cilindru, Elipsasto kućište leptira gasa sa aerodinamičnim ventilom i optimizovanim usisnicima, Full sistem Ride-by-Wire
Izduv Lay-out izduvne grane ‘2 u 1 u 2’ primarni od titanijuma, Dva slip-on izduva Akrapovič od titanijuma Dve lambda sonda, Dva katalizatora
Menjač 6 brzina sa Ducati Quick Shift (DQS)
Primarni Prenos Zupčanici sa ravnim zupcima, Odnos pogona 1,77:1
Odnos Menjača 1=37/15, 2=30/16, 3=27/18, 4=25/20, 5=24/22, 6=23/24
Zadnji Prenos Lanac; Prednji lančanik Z15, Zadnji lančanik Z39
Kvačilo Višelamelno u ulju sa mehaničkom komandom i anti-hopping funkcijom
Ram Samonoseći od legura aluminijuma.
Prednje Ogibljenje Öhlins NIX30 USD vila 43 mm sa TIN obradom, Potpuno podesiva
Prednji Točak Marchesini kovani od legura lakih legura, 3 W kraka, 3,50" x 17"
Prednja Guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zadnje Ogibljenje Sa podešavanjem progresivno/flat, Mono amortizer Öhlins TTX36 sa kompletnim podešavanjem i titanijumskom oprugom, Aluminijumska mono viljuška
Zadnji točak Marchesini kovani od legura lakih legura, 3 W kraka, 6,00" x 17"
Zadnja Guma 200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hod ogibljenja (pred/zad) 120 mm – 130 mm
Prednja kočnica 2 poluplivajuća diska od 330 mm, Klešta Brembo M50 monoblok radijalno postavljena sa 4 klipa, Cornering ABS Bosch serijski
Zadnja kočnica Disk od 245 mm, Dvoklipna plivajuća klešta, Cornering ABS Bosch serijski
Instrument Tabla TFT u boji
Težina Bez Tečnosti 168 kg
Težina (KERB) 190 kg
Visina sedišta 830 mm
Osovinski razmak 1.435 mm
Ugao Prednje Vile 24°
Zatur prednjeg točka 96 mm
Zapremina Rezervoara 17 l
Broj sedišta 1
Sigurnosna Oprema Cornering ABS Bosch , Ducati Traction Control Evo, Ducati Wheelie Control Evo, Kontrola motornog kočenja EBS, Riding Mode
Standardna oprema Power Modes, Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Ride by Wire, Ducati Data Analyzer DDA+ GPS, Automatsko prepoznavanje krajnjeg prenosa. Li-ion akumulator, Dodatni prekidači, Brzo podešavanja DTC, DWC, EBC, Titaniumske klipnjače i ventili, Radilica balansirana tungstenom, Marchesini kovani točkovi, Akrapovič izduvni sistem sa homologacijom
Predispozicija Racing vizir, Kit racing čepova, Kit za demontažu nosača tablice
Garancija 24 meseca, bez ograničenja u kilometraži
Interval održavanja 12.000 km / 12 meseci
Desmoservice (podeš. ventila) 12.000 km
Standard Euro 4
Emisija CO2 154 g/km
Potrošnja 6,7 l/100 km
Dostupne boje Ducati tricolore

PRATITE NAS

RACING I ISKUSTVO

RACING

KONTAKT

Burnout d.o.o.

Bulevar Arsenija Čarnojevića 95A
11070 Novi Beograd (Srbija)
Tel. +381 11 3110 246
Mob. +381 62 774 045
www.ducatiserbia.rs | info@ducatiserbia.rs
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, slažem se Ne slažem se