HYPERMOTARD 950 SP

Game On!
Slider

Hypermotard 950 SP MY2019

Čista zabava, beskrajni adrenalin

Agresivni look, sportski i neukrotivi karakter: novi Hypermotard 950 vuče svoje korene iz motard takmičarskog stila bez odricanja od sportske suštine. Široki upravljač, uska silueta, mala težina, a sve u korist neopisive agilnosti pri promeni pravca kretanja. Sa svojim Testastretta 11° agregatom od 114 ks, novi Hypermotard 950 poklanja beskonačnu zabavu i nezaboravne emocije.

OPŠTE INFORMACIJE

Agregat Ducati Testastretta 11˚ – Desmodromic, Dvocilindrični u L, 4 ventila po cilindru, Mono Spark, vodeno hlađenje, magnezijumski poklopci ventila
Zapremina 937 cc
Kompresija 13,3:1
Prečnik x hod 94 x 67,5 mm
Snaga 114 Ks (84 Kw) @ 9.000 obrtaja/min
Obrtni Momenat 9,8 kgm (96 Nm) @ 7.250 obrtaja/min
Ubrizgavanje Elektronsko ubrizgavanje sa elipsastim kućištem leptira gasa prečnika 53mm, full sistem Ride-by-Wire/td>
Izduv Dupli izduv sa alumijumskim oblogama, Katalizator, dve lambda sonde
Menjač 6 brzina sa quick shifter (DQS) up/down
Primarni Prenos Zupčanici sa ravnim zupcima, Odnos pogona 1,85:1
Odnos Menjača 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Zadnji Prenos Lanac; Prednji lančanik Z15, Zadnji lančanik Z43
Kvačilo Višelamelno u ulju sa hidrauličnom komandom i anti-hopping funkcijom
Ram Cevasti čelični Trellis
Prednje Ogibljenje Öhlins USD vila 48mm sa kompletnim podešavanjem
Prednji Točak Marchesini kovani od lakih legura sa 3 W kraka, 3,50" x 17"
Prednja Guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zadnje Ogibljenje Progresivno sa mono amortizerom Öhlins, sa kompletnim podešavanjem, Aluminijumska mono viljuška
Zadnji točak Marchesini kovani od lakih legura sa 3 W kraka, 5,50" x 17"
Zadnja Guma 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hod ogibljenja (pred/zad) 185 mm – 175 mm/td>
Prednja kočnica 2 poluplivajuća diska od 320 mm sa aluminijumskom flanšnom, Klešta Brembo monoblok radijalno postavljena sa 4 klipa, Radijana pumpa sa podešavanjem poluge, ABS Bosch Cornering
Zadnja kočnica Disk od 245 mm, Dvoklipna plivajuća klešta, serijski ABS Bosch Cornering
Instrument Tabla Full TFT u boji
Težina Bez Tečnosti 176 kg/td>
Težina (KERB) 198 kg
Visina sedišta 890 mm
Unutrašnji luk nogu 1.980 mm
Osovinski razmak 1.493 mm
Ugao Prednje Vile 25°
Zatur prednjeg točka 104 mm
Zapremina Rezervoara 14,5 l
Broj sedišta 2
Sigurnosna Oprema Modovi vožnje, ABS Bosch Cornering, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
Standardna Oprema Režimi snage, Dnevna svetla (DRL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Aluminijumski upravljač varijabilnog prečnika (28/22), Demontažni nogostupi suvozača, USB napajanje, Karbonski delovi: prednji blatboran i poklopci zupčastih kaiševa
Predispozicije Alarmni sistem, , Grejači ručica, Ducsti Multimedia System (DMS)
Garancija 24 meseca, bez ograničenja u kilometraži
Interval održavanja 15.000 km / 12 meseci
Desmoservice 30.000 km
Standard Euro 4
Emisija CO2 122 g/km
Potrošnja 5,1 l/100 km
Dostupne boje SP Special Livery

PRATITE NAS

RACING I ISKUSTVO

RACING

ISKUSTVO

KONTAKT

Burnout d.o.o.

Bulevar Arsenija Čarnojevića 95A
11070 Novi Beograd (Srbija)
Tel. +381 11 3110 246
www.ducatiserbia.rs | info@ducatiserbia.rs
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, slažem se Ne slažem se