DIAVEL 1260 S

So Good to be Bad
Slider

DIAVEL 1260 S MY2019

Rođen kao protagonist

Moćan. Mišićav. Agilan u krivinama za maksimalni užitak u vožnji. Novi Diavel 1260 predstavlja savršeni spoj performansi maxi-naked klase i ergonomije moćnog kruzera. Njegov dizajn je reinterpretacija Diavel stila kroz savremenu prizmu a realizovan je tako da omogućava savršenu integraciju agregata Testastretta DVT 1262 od 159 ks, koji čini srce ovog uzbudljivog motocikla.

OPŠTE INFORMACIJE

Agregat Ducati Testastretta DVT – Desmodromic Variable Timing sistem, Dvocilindrični u L, 4 ventila po cilindru, Dual Spark, vodeno hlađenje.
Zapremina 1.262 cc
Kompresija 13:1
Prečnik x hod 106 x 71,5 mm
Snaga 159 Hp (117 kW) @ 9.500 obrtaja/min
Obrtni Momenat 13,1 kgm (129 Nm) @ 7.500 obrtaja/min
Ubrizgavanje Elektronsko ubrizgavanje Bosch, Elipsasto kućište leptir gasa Ø 56mm sa full sistemom Ride-by-Wire
Izduv Izduvne grane i lonac od nerdjajućeg čelika sa duplim završetkom, katalizator i 2 lamba sonde.
Menjač 6 brzina sa quick shifterom up/down Evo (DQS)
Primarni Prenos Zupčanici sa ravnim zupcima, odnos pogona 1.84:1
Odnos Menjača 1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25
Zadnji Prenos Lanac, prednji zupčanik Z15, zadnji zupčanik Z43
Kvačilo Višelamelno u ulju sa hidrauličnom komandom i anti-hopping funkcijom.
Ram Cevasti čelični Trellis
Prednje Ogibljenje Öhlins USD vila 48mm sa kompletnim podešavanjem i TIN obradom
Prednji Točak Liveni i mašinski obradjeni od lakih legura 3.50" x 17"
Prednja Guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zadnje Ogibljenje Potpuno podesiv Öhlins amortizer. Livena aluminijumska mono viljuška.
Zadnji točak Liveni i mašinski obradjeni od lakih legura 8" x 17"
Zadnja Guma 240/45 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Hod ogibljenja (pred/zad) 120 mm / 130 mm
Prednja kočnica 2 poluplivajuća diska od 320 mm, Klešta Brembo monoblok Evo M4.32 radijalno postavljena sa 4 klipa, Radijalna pumpa PR18/19, ABS Bosch Evo sa Cornering-om.
Zadnja kočnica 265mm disk, dvoklipna kočiona klešta, ABS Bosch EVO Cornering.
Instrument Tabla Display TFT u boji 3,5” i odvojeni modul sa signalnim lampicama.
Težina Bez Tečnosti 218 kg
Težina (KERB) 244 kg
Visina sedišta 780 mm
Osovinski razmak 1.600 mm
Ugao Prednje Vile 27˚
Zapremina Rezervoara 17 l
Broj sedišta 2
Sigurnosna Oprema Ducati Safety Pack: ABS Cornering Evo Bosch, Ducati Traction Control Evo (DTC), Režimi vožnje (Riding Mode), Režimi snage (Power mode), Ducati Wheelie Control EVO (DWC).
Standardna oprema Öhlins ogibljenje, Ducati quick shifter up/down Evo (DQS), Tempomat (Cruise control), Ducati Power Lauch Evo (DPL), Hands Free, Komande na upravljaču sa pozadinskim osvetljenjem, TFT diplay 3,5”. Full led svetla, Dnevna svetla (DRL), Automatsko isključenje pokazivača pravca, Ducati Multimedia System (DMS),
Predispozicija Alarm
Garancija 24 meseca, bez ograničenja u kilometraži
Interval održavanja 15.000 km / 12 meseci
Desmoservice 30.000 km
Standard Euro 4
Emisija CO2 128 g/km
Potrošnja 5,4 l/100 km
Dostupne boje
Siva
Crna

PRATITE NAS

RACING I ISKUSTVO

RACING

KONTAKT

Burnout d.o.o.

Bulevar Arsenija Čarnojevića 95A
11070 Novi Beograd (Srbija)
Tel. +381 11 3110 246
Mob. +381 62 774 045
www.ducatiserbia.rs | info@ducatiserbia.rs
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, slažem se Ne slažem se