Monster 821

Novi Monster 821 je primer sofisticiranosti i modernog dizajna, a sve zahvaljujući svojoj avangardnoj tehnologiji i najkvalitetnijim materijalima. Performanse i prefinjenost ovog Testastretta 11° motora, tri različita režima vožnje, komfor podesivih sedišta i mesto za saputnika, čine Monster 821 idealnim motociklom za svaku priliku. Sa Monsterom, dizajn je bez ikakve sumnje, dizajn prave ikone, a zabava bez granica. Potreban je samo jedan pogled da bi se uočili svi elementi koji zajedno stvaraju legendarni Monster: muskularne, sportske linije, zaobljena prednja svetla, visoke tablice, kompaktan, ali ujedno i moćan metalni rezervoar. Nepogrešiv “minimalistički” dizajn odaje utisak da se ispred tebe nalazi samo motor, okvir, rezervoar i sedište – i ništa više. Personalizuj tvoj stil Napravi korak dalje sa tvojim Monsterom, i prilagodi legendarni dizajn sa tri različita paketa za personalizovanje motocikla. Svaki paket je napravljen tako da poboljša tvoje iskustvo pri vožnji, i uključuje elemente dizajna koji najviše odgovaraju tvom stilu. Unapredi tvoje Monster iskustvo i izrazi tvoju ličnost sa jednim od navedenih paketa: Spot, Touring ili Urban.
BOJE:
Zuta
Crvena
Crna

GALERIJA

OPŠTE INFORMACIJE

Tip Testastretta 11°, L-dvocilindrični, 4 ventila po cilindru Desmodromic, vodeno hlađenje
Zapremina 821.1cc
Prečnik x hod 88 x 67.5mm
Kompresija 12.8:1
Snaga 109KS (80 kW) @9250 O/min
Obrtni momenat 86 Nm (8,8kgm) @7750 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva, sa kućištem leptira gasa od 53 mm, sistem Ride by Wire
Izduvni sistem 2-1 auspusi male težine od nerđajućeg čelika sa katalizatorom i dve lambda sonde.
Emisija gasova Euro 4

PRENOS

Menjač 6 brzina
Odnos menjača 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
Primarni prenos Odnos pogona 1.85:1
Zadnji prenos Prednji zupčanik 15, zadnji zupcanik 46
Kvačilo Kvačilo sa mehaničkom komandom sa lamelama u ulju i protiv-proklizavajućom funkcijom

ŠASIJA

Ram Cevasti čelični Trellis ram
Osovinski razmak 1.480 mm (58.3 in)
Bocni nagib 24.3°
Prednje ogibljenje 43mm viljuška
Hod prednjeg ogibljenja 130mm (5.1in)
Prednja kočnica 2 x 320 mm diskovi, sa radijalno postavljenim Brembo Monobloc M4-32 4-klipnim čeljustima, aksijalna pumpa sa podesivom polugom, Bosch ABS
Prednji točak 10-kraki od lake legure 3.50" x 17"
Prednja guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zadnje ogibljenje Amortizer sa višestrukim podešavanjem tvrdoće, progresivnim vešanjem smeštenim na jednostranoj zadnjoj viljušci.
Hod zadnjeg ogibljenja 140 mm
Zadnja kočnica 245mm disk, 2-klipna čeljust (Bosch ABS)
Zadnji točak 10-kraki od lake legure 5.50" x 17"
Zadnja guma 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zapremina rezervoara 16,5 L
Težina motora 180,5 kg
Težina motora sa svim tečnostima 206 kg
Visina sedišta 785-810 mm
Boje
Zuta
Crvena
Crna
Instrumenti TFT displej
Standardna oprema Režimi vožnje, režimi snage, DSP Ducati Safety Pack (Bosch ABS + Ducati Traction Control DTC), Ride by Wire sistem, TFT displej u boji, poklopac sedišta, priprema za Up&down Quickshift (DQS), sistem protiv krađe i DDA (Ducati Data Analyzer).
Garancija 2 godine bez obzira na pređenu kilometražu

RACING I ISKUSTVO

RACING

KONTAKT

Burnout d.o.o.

Bulevar Arsenija Čarnojevića 95A
11070 Novi Beograd (Srbija)
Tel. +381 11 3110246
Mob. +381 62 774045
www.ducatiserbia.rs | info@ducatiserbia.rs
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, slažem se Ne slažem se