Monster 821

Novi Monster 821 je primer sofisticiranosti i modernog dizajna, a sve zahvaljujući svojoj avangardnoj tehnologiji i najkvalitetnijim materijalima. Performanse i prefinjenost ovog Testastretta 11° motora, tri različita režima vožnje, komfor podesivih sedišta i mesto za saputnika, čine Monster 821 idealnim motociklom za svaku priliku. Sa Monsterom, dizajn je bez ikakve sumnje, dizajn prave ikone, a zabava bez granica. Potreban je samo jedan pogled da bi se uočili svi elementi koji zajedno stvaraju legendarni Monster: muskularne, sportske linije, zaobljena prednja svetla, visoke tablice, kompaktan, ali ujedno i moćan metalni rezervoar. Nepogrešiv “minimalistički” dizajn odaje utisak da se ispred tebe nalazi samo motor, okvir, rezervoar i sedište – i ništa više. Personalizuj tvoj stil Napravi korak dalje sa tvojim Monsterom, i prilagodi legendarni dizajn sa tri različita paketa za personalizovanje motocikla. Svaki paket je napravljen tako da poboljša tvoje iskustvo pri vožnji, i uključuje elemente dizajna koji najviše odgovaraju tvom stilu. Unapredi tvoje Monster iskustvo i izrazi tvoju ličnost sa jednim od navedenih paketa: Spot, Touring ili Urban.
BOJE:
Zuta
Crvena
Crna

GALERIJA

OPŠTE INFORMACIJE

Tip Testastretta 11°, L-dvocilindrični, 4 ventila po cilindru Desmodromic, vodeno hlađenje
Zapremina 821.1cc
Prečnik x hod 88 x 67.5mm
Kompresija 12.8:1
Snaga 109KS (80 kW) @9250 O/min
Obrtni momenat 86 Nm (8,8kgm) @7750 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva, sa kućištem leptira gasa od 53 mm, sistem Ride by Wire
Izduvni sistem 2-1 auspusi male težine od nerđajućeg čelika sa katalizatorom i dve lambda sonde.
Emisija gasova Euro 4

PRENOS

Menjač 6 brzina
Odnos menjača 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
Primarni prenos Odnos pogona 1.85:1
Zadnji prenos Prednji zupčanik 15, zadnji zupcanik 46
Kvačilo Kvačilo sa mehaničkom komandom sa lamelama u ulju i protiv-proklizavajućom funkcijom

ŠASIJA

Ram Cevasti čelični Trellis ram
Osovinski razmak 1.480 mm (58.3 in)
Bocni nagib 24.3°
Prednje ogibljenje 43mm viljuška
Hod prednjeg ogibljenja 130mm (5.1in)
Prednja kočnica 2 x 320 mm diskovi, sa radijalno postavljenim Brembo Monobloc M4-32 4-klipnim čeljustima, aksijalna pumpa sa podesivom polugom, Bosch ABS
Prednji točak 10-kraki od lake legure 3.50" x 17"
Prednja guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zadnje ogibljenje Amortizer sa višestrukim podešavanjem tvrdoće, progresivnim vešanjem smeštenim na jednostranoj zadnjoj viljušci.
Hod zadnjeg ogibljenja 140 mm
Zadnja kočnica 245mm disk, 2-klipna čeljust (Bosch ABS)
Zadnji točak 10-kraki od lake legure 5.50" x 17"
Zadnja guma 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zapremina rezervoara 16,5 L
Težina motora 180,5 kg
Težina motora sa svim tečnostima 206 kg
Visina sedišta 785-810 mm
Boje
Zuta
Crvena
Crna
Instrumenti TFT displej
Standardna oprema Režimi vožnje, režimi snage, DSP Ducati Safety Pack (Bosch ABS + Ducati Traction Control DTC), Ride by Wire sistem, TFT displej u boji, poklopac sedišta, priprema za Up&down Quickshift (DQS), sistem protiv krađe i DDA (Ducati Data Analyzer).
Garancija 2 godine bez obzira na pređenu kilometražu

RACING I ISKUSTVO

RACING